Regularne wykonywanie przeglądu drona umożliwia wczesne wykrycie zużytych elementów, ujawnia ukryte uszkodzenia i zapobiega zniszczeniu drona w wyniku upadku spowodowanego uszkodzonym / zużytym elementem.
Dzięki niewielkiej inwestycji, w porównaniu do wartości drona oraz utraconych korzyści wynikających z wyłączenia go z pracy, otrzymujesz pewność bezpieczeństwa i ciągłości jego pracy.
By zadbać o Twojego drona w całym okresie jego użytkowania, proponujemy realizację naszego dedykowanego programu serwisowego na bazie rekomendacji producenta DJI, naszego doświadczenia i dopasowania do Twoich nalotów.
Rekomendujemy inwestycję w Twój spokój z naszym planem serwisowym.
Ten Plan jest właściwy dla tych, którzy wykonują 150 godzin i więcej lotów rocznie. W planie ENTERPRISE PREMIUM otrzymasz dostęp do następujących przeglądów serwisowych, z rabatem -15% w porównaniu do zakupu pojedynczego przeglądu:
- Bazowy - w każdym kolejnym 8 miesiącu od rozpoczęcia Planu.
- Standardowy - w każdym kolejnym 24 miesiącu od rozpoczęcia Planu.
- Premium - w każdym kolejnym 36 miesiącu od rozpoczęcia Planu.
Oprócz przeglądów w Planie otrzymasz także następujące BONUSY:
- Dostęp do Specjalistycznej Infolinii Technicznej, która zapewnia w tym wariancie:
- Efektywne wsparcie telefoniczne, mail lub czat do wyboru przez Ciebie
- Dostęp do specjalisty technicznego w dni robocze 8-16, odpowiedź w ciągu 1 dnia roboczego (SLA)
- Rozwiązanie problemu zdalnie, jeśli jest to możliwe
- Priorytetowy dostęp do serwisu
- Preferencyjne ceny na elementy wymagające wymiany
- Automatyczne powiadomienia o najbliższym przeglądzie
- Dostęp do najbardziej aktualnych informacji i najlepszych praktyk użytkowania dronów za pośrednictwem dedykowanego Biuletynu Serwisowego PROWEI PREMIUM w formie mailowej
Zakres przeglądów serwisowych
Po dokonaniu dokładnego przeglądu i konserwacji zawsze otrzymasz raport wskazujący wykonane czynności, zalecenia i diagnozy. Zawsze masz gwarancję kontroli kosztów, także w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza standardowy zakres Programu.
Bazowy Przegląd Serwisowy
Umożliwi właściwe utrzymanie drona i zminimalizuje ryzyko awarii. Prace serwisowe, które zostaną przeprowadzone na Twoim sprzęcie, obejmują:
- Dron
- Podstawowa diagnostyka i inspekcja programowa punktów krytycznych
- Kadłub: kontrola integralności drona - powłok, połączeń nitowanych ramion, nóg, koszy silników
- Ramiona: kontrola i regulacja zamków ramion
- Silniki: kontrola mocowania silników, kontrola luzów
- Podwozie: kontrola działania i regulacja
- Kontrola stanu wentylatora
- Kontrola pozostałych elementów ruchomych, śrub i mocowań
- Serwisowa kalibracja kompasu, akcelerometru, IMU
- Śmigła - kontrola zużycia
- Kamera
- Mocowanie kamery: kontrola jakości styków, kontrola mocowania pod kątem zużycia
- Gimbal: kontrola działania i sterowania gimbalem, kalibracja
- Akumulatory
- Kontrola stanu fizycznego pakietów
- Kontrola styków
- Kontrola pojemności i zużycia
- Kontroler RC (aparatura)
- Kontrola stanu baterii wewnętrznej
- Kontrola responsywności drążków i luzów
- Kompleksowe czyszczenie i konserwacja całego zestawu, z uwzględnieniem wentylacji, z użyciem sprężonego powietrza (szczególnie silniki)
- Oblot testowy drona
- Aktualizacja oprogramowania producenta do najnowszych wersji
- Kontrola sterowności i osiągów w trybie GPS
- Kontrola łączności, kamery i pozostałych funkcji podstawowych
- Bezpieczna spakowanie sprzętu i wysyłka zwrotna
Przegląd przeprowadzamy w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia następnego po otrzymaniu drona do serwisu.
Standardowy Przegląd Serwisowy
Umożliwi bardziej szczegółową inspekcję drona po dłuższym okresie użytkowania i zminimalizuje ryzyko awarii. Prace serwisowe, które zostaną przeprowadzone na Twoim sprzęcie, obejmują:
- To, co w Bazowym Programie Serwisowym oraz dodatkowo poniższe czynności
- Dron
- Diagnostyka i wymiana zużywających się elementów istotnych tj. moduł górnej skorupy, dolna pokrywa podstawy silnika, moduł podwozia, moduł anteny, śmigła, osłona gimbala, gumowy amortyzator gimbala, przewód mocowania gimbala, wkręty i śruby
- Kontrola modułów antenowych (w tym RTK, jeżeli występuje)
- Mocowanie kamer / payload’ów: kontrola jakości styków, kontrola mocowania pod kątem zużycia
- Akumulatory - pomiar rezystancji
Program przeprowadzamy w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia następnego po otrzymaniu drona do serwisu, plus ewentualny czas oczekiwania na dostawę części.
Premium Przegląd Serwisowy
Umożliwi pełne odświeżenie drona i zminimalizuje ryzyko awarii. Prace serwisowe, które zostaną przeprowadzone na Twoim sprzęcie, obejmują:
- To, co w Standradowym Programie Serwisowym oraz dodatkowo poniższe czynności
- Wymiana kluczowych zużywających komponentów na nowe
- Silniki
- Ramiona
Program przeprowadzamy w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po otrzymaniu drona do serwisu, plus ewentualny czas oczekiwania na dostawę części.
Szczegółowe warunki umowy planu serwisowego
- Plan i przeglądy obejmują robociznę, bez kosztów części, które zależą od potrzeby danej sytuacji i modelu drona.
- Umowę zawierasz na okres wskazany w ofercie.
- Możesz wypowiedzieć umowę w dowolnym momencie i korzystać z usług do końca opłaconego okresu, dotychczas wniesione opłaty nie podlegają zwrotowi.
- Możesz przenieść usługę na inny model drona lub na innego klienta (w przypadku np. wystąpienia sytuacji losowej).
- Usługa jest świadczona przez firmę Prodron sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Bojkowska 35A, NIP 6312714586 📞327281078, 📧kontakt@prowei.pl we współpracy z Weilandt Elektronik sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowskich Górach.
Cennik
Cena netto planu serwisowego ENTERPRISE PREMIUM wynosi za 1 sztukę drona klasy Enterprise:
Subskrypcja miesięczna |
426 zł |
Zamów u naszego doradcy |
Pakiet serwisowy na 3 lata |
15336 zł |
Zamów u naszego doradcy |