Regularne wykonywanie przeglądu drona umożliwia wczesne wykrycie zużytych elementów, ujawnia ukryte uszkodzenia i zapobiega zniszczeniu drona w wyniku upadku spowodowanego uszkodzonym / zużytym elementem.
Dzięki niewielkiej inwestycji, w porównaniu do wartości drona oraz utraconych korzyści wynikających z wyłączenia go z pracy, otrzymujesz pewność bezpieczeństwa i ciągłości jego pracy.
By zadbać o Twojego drona w całym okresie jego użytkowania, proponujemy realizację naszego dedykowanego programu serwisowego na bazie rekomendacji producenta DJI, naszego doświadczenia i dopasowania do Twoich nalotów.
Zakres przeglądów serwisowych
Po dokonaniu dokładnego przeglądu i konserwacji zawsze otrzymasz raport wskazujący wykonane czynności, zalecenia i diagnozy. Zawsze masz gwarancję kontroli kosztów, także w przypadku konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza standardowy zakres Programu. Poszczególny przegląd obejmuje zakres następujących czynności (rozwiń):
Bazowy Przegląd Serwisowy
Standardowy Przegląd Serwisowy
Premium Przegląd Serwisowy
Więcej o naszym serwisie (opinie, zaplecze techniczne):
Szczegółowe warunki umowy
- Usługa obejmują robociznę, bez kosztów części, które zależą od potrzeby danej sytuacji i modelu drona.
- Umowę zawierasz na okres wskazany w ofercie.
- Możesz wypowiedzieć umowę w dowolnym momencie i korzystać z usług do końca opłaconego okresu, dotychczas wniesione opłaty nie podlegają zwrotowi.
- Możesz przenieść usługę na inny model drona lub na innego klienta (w przypadku np. wystąpienia sytuacji losowej).
- Usługa jest świadczona przez firmę Prodron sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Bojkowska 35A, NIP 6312714586 📞327281078, 📧kontakt@prowei.pl
Korzyści planu serwisowego
Rekomendujemy inwestycję w Twój spokój z naszym planem serwisowym.
W planie otrzymasz dostęp do przeglądów serwisowych, z rabatem -15% w porównaniu do zakupu pojedynczego przeglądu.
Oprócz przeglądów w Planie otrzymasz także następujące BONUSY:
- Dostęp do Specjalistycznej Infolinii Technicznej, która zapewnia w tym wariancie:
- Efektywne wsparcie telefoniczne, mail lub czat do wyboru przez Ciebie
- Dostęp do specjalisty technicznego w dni robocze 8-16, odpowiedź w ciągu 1 dnia roboczego (SLA)
- Rozwiązanie problemu zdalnie, jeśli jest to możliwe
- Priorytetowy dostęp do serwisu
- Preferencyjne ceny na elementy wymagające wymiany
- Automatyczne powiadomienia o najbliższym przeglądzie
- Dostęp do najbardziej aktualnych informacji i najlepszych praktyk użytkowania dronów za pośrednictwem dedykowanego Biuletynu Serwisowego PROWEI PREMIUM w formie mailowej
Cennik i zamówienie
Sprawdź cenę odpowiedniego planu w zależności od klasy drona:
Modele do Mavic 3T włącznie |
Modele Matrice i wyższe |